Trött

onsdag 1 december 2010 13:33 Upplagd av Flugans mamu
Jag har varit rätt trött till och från under hela graviditeten. Eller trött har jag väl varit konstant sedan Flugan föddes, men nu menar jag den här förlamande graviditetströttman. Nu har jag varit hyfsad pigg ett tag, tills för någon dag sen. När mannen kom hem strax efter 15 igår var jag såå trött. Lyckades hålla mig någorlunda vaken till 21, sen kröp jag ner i sängen. Kvällen innan gick jag och la mig vid 20. Har sovit rätt bra om nätterna nu, några uppvak, men jag är ändå en zombie om dagarna. I morse kom finaste mannen hem och såg till att Flugan kom till dagis. Jag somnade som en stock när de gick vid 09 och vaknade vid 12.20. Låg och drog mig i sängen en stund sen sa magen att det var dags för lunch. Nu ska jag strax iväg och hämta Flugan. Längtar redan efter att mannen ska komma hem och ta över så jag kan lägga mig ner igen.... Undrar om tröttheten beror på att kroppen förbereder sig inför förlossningen. Hoppas det.

0 Response to "Trött"

Skicka en kommentar