Bf +5

onsdag 29 december 2010 19:42 Upplagd av Flugans mamu
Vaknade med migrän i morse. Min första tanke var "hoppas det inte bli bebis idag" för fy va hemskt att föda barn med migrän. Tog två Alvedon och sov ett par timmar till och när jag vaknade mådde jag bättre. Min migrän brukar inte släppa så fort, och Alvedon brukar inte hjälpa men nu har jag bara lite ont i huvudet, skönt. Har tom orkat dammsuga och köra tre omgångar tvätt. Så nu är det fritt fram igen för bebis!

Hade lite molvärk i natt men än en gång var det nog bara att jag behövde gå på toa...

Flugan har haft en riktigt dålig dag. Helt plötsligt när vi skulle äta lunch svullnade hennes ögon upp och började klia. Mannen ringde sjukvårdsupplysningen och vi fick rådet att tvätta med koksaltlösning. Det blev lite bättre efter tvätten men Flugan har varit supergnällig hela dagen. Förstår om hon inte mådde så bra, men när varken jag eller mannen som är förkyld var tipptopp heller så var det rätt jobbigt. Nu verkar hon piggare dock.

I morgon hoppas jag att vi alla mår bättre och orkar hitta på nåt kul!

1 Response to "Bf +5"

  1. mamma jakeline Says:

    Hur går det? Har det blivit någon bebis ännu? :P Nyår blir lugnt här. Lite fondue till middag och sedan bubbel och förhoppningsvis har någon av svärfars grannar lite smällare. :)

    gott nytt och allt det där

Skicka en kommentar