Fredag

fredag 17 december 2010 09:07 Upplagd av Flugans mamu
Huset blev äntligen städat igår. Inte utav mig men av söta mamma som kom på oväntat besök. Hon var så trött på att vara hemma och undrade om det fanns nåt att göra hos oss, och ja, det fanns det ju. Jag blev beordrad vila medan hon plockade och dammsög. Inte mig emot. :-) Och jag vet att mamma tycker det är kul att få hjälpa till.

Idag är det fredag och ledigt från dagis. Jag och Flugan har inga planer för dagen men vi blir nog hemma. Är lite sugen på att gå ut, har knappt varit utanför dörren på en vecka, men snön vräker ner och det ser rätt blåsigt och trist ut. Får se om det blir bättre väder under dagen. Annars har jag inte mer än ett bad för Flugan inplanerat.

7 dagar till bf idag!

0 Response to "Fredag"

Skicka en kommentar