Bf +4

tisdag 28 december 2010 16:22 Upplagd av Flugans mamu
Sitter med en varm liten katt i knät och en papperstuss i näsan för att stoppa näsblod. Det ena är lite mysigare än det andra... Jag blöder näsblod flera gånger om dagen, jag tror det beror på att slemhinnorna blir skörare under en graviditet.

Idag är vi på dag fyra efter bf. Om jag ska känna efter riktigt noga så har jag lite lite ont i magen då och då, men det kan lika gärna betyda att jag måste gå på toa snart. Jag är trött hela tiden men för att ha nåt att göra åkte vi till grannstaden idag. Hittade ett par bodysar till bebisen men mycket mer än så blev det inte. Jo, Flugan fick ju en tröja också med favvon Katten Jansson.

Finns inte så mycket att skriva eftersom det inte händer nåt här :-)

0 Response to "Bf +4"

Skicka en kommentar