Packa bbväska

måndag 6 december 2010 11:29 Upplagd av Flugans mamu
Jag är ju fortfarande inte säker på hur en förvärk känns, men i natt tyckte jag att jag hade lite mer ont, eller annorlunda ont mot vad jag har haft förut. Vet inte om det var förvärkar men jag bestämde mig iaf för att börja packa bbväskan idag. Inte för att jag tror att något är på gång nu men jag kände att jag nog vill ha den packad och klar. Man vet ju aldrig, det kan ju vara en bebis med bråttom ut tillskillnad från storasyster. Så idag blir det hemma-måndag igen med väskpackning och lite pyssel på schemat. Vet att det saknas lite grejer till väskan, främst hygienartiklar, men jag handlar inte ensam med Flugan (onda fogar och tjockmagen gör det rätt jobbigt) om det går att undvika så det som fattas får jag vänta med att köpa till mannen kommit hem.

0 Response to "Packa bbväska"

Skicka en kommentar