Hemma-måndag

måndag 29 november 2010 14:23 Upplagd av Flugans mamu
Övernattningen hos faster M gick superbra! Flugan sov hela natten och vaknade strax innan 08. Härligt, då vågar vi nog lämna bort henne fler gånger :-) Flugan hade nog haft jättekul och hon sov som en stock både igår eftermiddag och i natt.

Idag har vi en hemma-dag. Min mage är lite knasig, gör ont och jag får springa på toa stup i ett, så jag orkade inte hitta på nåt speciellt. Istället har vi pysslat lite här hemma. Tvättat, rensat ut sommarkläderna, och lite sånt. Satt även en lång stund på golvet med Flugan och lekte med klossar och det känns i ryggen nu. Flugan ska egentligen sova nu, men jag hör fötter på övervåningen så jag tror hon leker lite istället för att vila. Så mina planer på att ligga i soffan och vila ryggen blir det nog inget med. Men en snabb surf hinner jag nog med innan hon vill komma ner :-)

0 Response to "Hemma-måndag"

Skicka en kommentar