Status

torsdag 16 december 2010 09:24 Upplagd av Flugans mamu
Det känns att det börjar närma sig slutet nu. Det trycker och ilar och gör ont. Fortfarande inga förvärkar men igår hade jag riktigt mycket sammandragningar. Jag tror inte nåt är på gång ännu men det går åt rätt håll iaf.

Förkyldningen har börjat släppa och orken smyger sig sakta tillbaka. Jag är lite stressad över att det är så stökigt hemma. Om vi måste åka in till bb snabbt vill jag gärna att det ska vara snyggt och städat när vi kommer tillbaka, men det är svårt med en nästan tvååring som drar runt med sina grejer. Men nu har jag som sagt lite mer ork så jag ska plocka undan lite under dagen. Flugan är ju på dagis så då får jag passa på. Finaste mannen har hämtat och lämnat Flugan hela veckan och det har varit så skönt att slippa den biten. Nästa vecka börjar han sin julledighet, ska bli mysigt!

1 Response to "Status"

  1. mamma jakeline Says:

    Vad spännande! hoppas förkylningen går över så du hinner samla ordentliga krafter innan det sätter igång på riktigt

Skicka en kommentar