Lite mer gnäll

onsdag 8 december 2010 09:20 Upplagd av Flugans mamu
Jag blir tokig på den här förkyldningen som aldrig går över! Den blir bättre men så kommer allt tillbaka igen. Nu är det tredje vändan. Har legat och hostat hela natten, magen är alldeles öm av allt hostande. Stackars bebis, hoppas den inte far illa där inne, vare sig av hostandet eller av förkyldningen, men jag har tid hos bm idag så jag tänkte fråga henne.
Snorig är jag med. Men jag kan inte snyta mig för då börjar jag blöda näsblod. Och julbordet med jobbet på fredag har jag tackat nej till då jag varken känner lukt eller smak. Tror jag har fått nån inflammation i ögonen också, Flugan hade det här om veckan. Ja, det är synd om mig nu... ;-)

Det enda positiva med att vara sjuk är att jag är väldigt glad att bebisen inte kommit än. Är inte ett dugg sugen på att föda barn när jag mår så här. Så nu får den allt stanna kvar i magen ett tag till!

0 Response to "Lite mer gnäll"

Skicka en kommentar