Lite tidsfördriv

tisdag 28 december 2010 21:01 Upplagd av Flugans mamu
En resume av 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, inte vad jag kan komma på.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte minnas att jag gav några nyårslöften. Möjligtvis det vanliga, gå ner i vikt och sköta maten, men det har ju gått sådär i så fall...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? L och M fick lilla L och så utökades föräldragruppen när M fick lillebror Z.

4. Dog någon som stod dig nära? Min hund, räknas det? Saknar henne så otroligt mycket.

5. Vilka länder besökte du? Inga alls.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Just nu saknar jag min rörlighet. Den vill jag gärna ha tillbaka snart :-)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Tänkte skriva datumet vi plussade, men jag vet faktiskt inte vilket datum det var.

8. Vad var din största framgång 2010? Framgång... nää, ingen aning.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte sjuk men sjukskriven pga foglossning.

11. Bästa köpet? Såna där man gör iskuber i! Mmm... isvatten.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen kläder och saker till Flugan. Eller elektronik. Har precis köpt ny tv, Ps3, kamera och dator.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vi plussade :-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, nej jag hänger inte med längre. Vet inte vad som spelats i år.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt. Ledsnare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade tagit mig mer tid med vår fina hund.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre onyttigt kanske.

18. Hur tillbringade du julen? Med min man och dotter hos mina föräldrar.

19. Blev du kär i år? Nej.

20. Favoritprogram på TV? Tittar knappt på tv, men jag brukar titta på Halv åtta hos mig på tv4 play när jag ska sova så jag får väl säga det då.

21. Bästa boken du läste i år? Levande begravd av Peter James.

22. Största musikaliska upptäckten? Det vi lyssnar på mest här hemma är barnskivor och där har jag inte gjort några stora upptäckter ännu...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Utemöbler!

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej. Däremot önskade jag mig INTE en fest men det fick jag ändå. En liten en som blev superbra. :-)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fyllde 30 och firade med familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo men inget som hade gått att ändra.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Stil? H&M-mamastilen möjligtvis :-)

29. Vad fick dig att må bra? Min familj! Vårat hus.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen? Hur då sugen? Jag är bara sugen på isvatten.

31. Vem saknade du? Min hund. Flugans farfar. Mannen när han jobbar för mycket.

0 Response to "Lite tidsfördriv"

Skicka en kommentar