Julklappar

tisdag 21 december 2010 14:54 Upplagd av Flugans mamu
Idag har jag och mannen varit på julklappsjakt. Det var inte många vi skulle köpa till eftersom vi redan firat lilljul med närmaste familjen, men några klappar hade vi kvar. Flugan, lilla L och mina föräldrar var de som stod på listan. Men fyy vad ont jag fick i fogarna av att gå på stan. När vi tillslut fick avbryta klappjakten hade jag så ont att jag knappt kunde lyfta vänsterbenet. Jag släpade mig till bilen med gråten i halsen. Vi hann iaf bli klara med Flugans och Ls presenter. Mina föräldrar får vi ta en annan dag. Jag måste dessutom ner själv nån dag för att hitta nåt till mannen. Usch usch, ser inte fram emot ett till besök på stan. Trångt var det med. Speciellt när man har en mage som inte går att dra in :-) Men det var rätt mysigt ändå att gå runt bara jag och mannen. Lunchen intogs på kinarestaurangen.

Ska knåpa ihop en inköpslista med mannens julklappar nu så jag inte behöver ränna runt i fler affärer än nödvändigt när jag går själv.

3 dagar till bf och inget som tyder att det är på gång.

0 Response to "Julklappar"

Skicka en kommentar