Vecka 30

lördag 9 oktober 2010 10:34 Upplagd av Flugans mamu
Idag går jag och magen in i vecka 30. Kan inte förstå att tiden gått så fort! Längtar efter bebisen förstås så det är ju bara bra att tiden flyger fram :-)

Det är lördag i dag men mannen är iväg på jobb. Flugan är hos sin faster M så jag har hela dagen för mig själv, lyx! Måste dock städa och tvätta lite trots att jag gjorde det igår, det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Men en liten stund hinner jag nog ligga i soffan och göra ingenting. Är rätt trött efter att ha vaknat 04.45. Resten av familjen sov men jag kunde inte somna om. Eller ja, vi var två som var vakna, jag och den lilla i magen :-) Hoppas att han eller hon inte tänker fortsätta med sina vakna nätter och tidiga mornar utanför magen också.

0 Response to "Vecka 30"

Skicka en kommentar