Låg

måndag 18 oktober 2010 19:55 Upplagd av Flugans mamu
Känner mig låg idag. Riktigt låg. Vet inte varför men jag har inte haft lust eller ork till nånting idag. Helst har jag bara velat lägga mig ner och gråta men det går ju inte när man har en Fluga att ta hand om. Ställde dock in det vi hade planerat för dagen och stannade inne istället. Inte så kul för Flugan men jag var tvungen att lyssna på min kropp idag. Kanske är det för att min foglossning är värre än nånsin just nu som krafterna inte riktigt räcker till. Eller så är det hormoner, jag vet inte. Hoppas jag är piggare imorgon. Har väldigt dåligt samvete för att Flugan fick en sån tråkig dag men hon och mannen lekte dock av sig nu på kvällen medans jag var hos mamma en stund.

Vecka 31 nu, 30+2 idag. Foglossningen är som sagt riktigt illa men annars mår jag bra. Tycker att magen har växt en hel del bara den senaste veckan. Det märks framförallt på tröjorna som har en tendens att bli för korta, och mudden på mammabyxorna halkar allt längre ner. 67 dagar kvar till förlossningen nu!

0 Response to "Låg"

Skicka en kommentar