Snusat bebis och dålig natt

onsdag 13 oktober 2010 16:28 Upplagd av Flugans mamu
Är nyss hemkommen från M och lille 3 veckor gamla Z. Tänk vad små de är, bebisarna. Kan inte minnas att Flugan varit så där liten. Han var hur som helst jättesöt och till och med vaken en liten stund. Flugan var inte så värst intresserad av bebisen men hon pillade den lite på örat och i håret innan hon fortsatte röja i Ls rum. L hade tydligen tagit det jättebra att bli storebror och jag hoppas att det går lika bra för Flugan att acceptera en bebis här hemma.

Ska strax gå och väcka Flugan som ligger ute i vagen och sover. Hon brukar inte få sova så här sent, klockan är 16.40, men hon hade inte sovit på dagis och det märktes på henne. Jättegrinig och arg, så jag tog en liten promenad så hon får sova en stund. Dessutom sov hon riktigt dåligt inatt. Hon vaknade med ungefär 90 minuters mellanrum, förutom mellan 04-06 då det var en gång i timmen. Eftersom jag var ensam med henne inatt så är jag supertrött idag, men jag har blivit lovad sömn inatt, hurra! :-) På Flugan märktes inte den dåliga natten alls när jag väckte henne vid 08 utan hon vaknade och sken upp som en sol när jag sa att vi måste skynda oss till dagis. Men nu på eftermiddagen var hon som sagt väldigt trött.

0 Response to "Snusat bebis och dålig natt"

Skicka en kommentar