Blandade funderingar

onsdag 20 oktober 2010 10:52 Upplagd av Flugans mamu
I morse hade jag egentligen tid hos bm men de ringde från mvc och ställde in pga sjukdom. Fick en ny tid på fredag. Mannen är inne i en ganska hektisk jobbperiod just nu och han kunde inte följa med då heller. Trist. Han har missat alla besök hos bm förutom inskrivningen nu. När vi väntade Flugan missade han bara ett tillfälle. Men det är ju några besök kvar innan Karelin anländer så jag hoppas han kommer kunnna följa med senare.

Vägde mig föresten igår inför dagens mvckoll och vågen visade fortfarande +4 kilo. Härligt! Jag trodde verkligen vikten hade tagit ett skutt uppåt sen förra kollen, men den stod kvar på samma vikt som då.

Har märkt att jag har lite kramp i vaderna när jag vaknar om nätterna. Inte alls lika illa som vid förra graviditeten, och det verkar vara lite så med de flesta symtomen. Jag har samma krämpor och känningar som när jag väntade Flugan men de är mycket lindrigare den här gången. Ja, allt utom foglossningen då som är mycket värre nu. Försöker klura på om det kan säga något om könet på den som väntar där inne... samma symtom = samma kön? Jag börjar nog luta lite mer åt att det är en liten tjej vi ska få. Rackarns i så fall, det är ju så svårt med tjejnamn! ;-)

0 Response to "Blandade funderingar"

Skicka en kommentar