Cravings! Av den mindre vanliga sorten...

lördag 30 oktober 2010 13:43 Upplagd av Flugans mamu
Mannen tyckte jag var mycket konstig härom dagen när jag fick nån slags luktcraving. Att man kan bli sugen på att äta vissa saker som gravid vet jag ju, även om jag aldrig haft några speciella matsug, men att man vill lukta på något har jag aldrig hört talas om. Jag fick iaf plötsligt ett helt galet sug efter att få känna lukten av kattsand! Inte använd sand, utan det där molnet som blir av vissa sorters sand när man fyller på i lådan... Tyvärr har vi gått över till såna där kristaller istället för vanlig sand. Jag har också haft sug efter att få lukta på bensin och Yes diskmedel. Bensin känns inte direkt som nåt jättebra att stå och andas in så det undviker jag (fast jag får erkänna att jag tog lite extra tid på mig i bilhallen när vi var och kikade på bilar här om dagen bara för att det luktade så gott) Får väl höra med bm i veckan om det är vanligt med luktcravings eller om det är dags att söka hjälp :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 Response to "Cravings! Av den mindre vanliga sorten..."

Skicka en kommentar