Viktväktarna dag 1

söndag 12 februari 2012 21:53 Upplagd av Flugans mamu
I går kväll reggade jag hos Viktväktarna, något jag borde gjort för länge sedan men som inte blivit av. Batterierna i vågen var slut när jag skulle väga mig i morse så jag vet inte exakt vad startvikten är, men det ska jag ta reda på i morgon.

Har ju kört med Vv förut och det har funkat bra, jag gillar dem. I somras gjorde jag ett halvhjärtat försök med dem igen men det gick ju åt skogen när semestern började. För 5-6 år sedan däremot gick jag ner runt 50 kilo med Viktväktarna. Sen ytterligare 10 kilo med hjälp av träning och Viktkoll som fanns (och kanske fortfarande finns?) på Aftonbladet. Vad hände sen? Ingen aning men nu står jag här på ruta ett igen. Nästan. Väger inte lika mycket som då men såå onödigt att det fick så gå här långt ändå. Skit. Men på´t igen!





Bild från dagens mysiga utelunch. Först pulkaåkning och sen grill. Kycklingkorv testade vi och det var riktigt gott!



0 Response to "Viktväktarna dag 1"

Skicka en kommentar