Helgen

måndag 20 februari 2012 19:55 Upplagd av Flugans mamu
Är sjukt nöjd över första veckans viktminskning. Tänk att man kan gå ner flera kilon bara genom att äta mindre. Ändå har jag inte ätit lite. Märkligt. Får se hur den här veckan går då, att det blir lika många kilon minus kan jag inte tro, dessutom har jag hela tiden en känsla av att jag fuskar och äter för mycket. Ska mäta mig ikväll också, magen, rumpan och armarna och kanske låren.

Helgen har vi tillbringat med familjen. Syster med sina tre barn var upp från Göteborg och hälsade på. Vi gjorde inget speciellt, var ute hos mamma och pappa, åkte lite pulka och så. Flugan har haft superkul med sin nästan jämnåriga kusin, ena stunden var de bästisar och andra var det något de bråkade över, som vanligt.
De var lite krassliga, alla utom äldsta sonen, och i lördags blev lillebror febrig. Inte så oväntat att någon av oss skulle bli smittad, göteborgsgänget har varit dåliga under hela veckan med hög feber. I går var lillebror riktigt låg och ville bara ligga hos mig eller mannen hela dagen. Men idag har han varit pigg igen. Lite feber fortfarande nu när han skulle sova, men han har både ätit och lekt idag.

Nu blir det Dexter med mannen. Vi plöjer igenom säsong 4 just nu.

0 Response to "Helgen"

Skicka en kommentar