Fredag!

fredag 10 februari 2012 21:18 Upplagd av Flugans mamu
Jag och Flugan har fredagsmys. Klockan är över åtta och Flugan borde egentligen sova. Visserligen gick hon och la sig vid 19 men nyss kom hon nersmygandes från sitt rum och kunde inte sova. Så nu delar vi på min skål med chips och har lite tjejkväll eftersom lillebror sover och mannen är hos en kompis. Mys. Hon verkar inte ett dugg trött heller så jag får nog sällskap resten av kvällen. Förklaringen till hennes pigghet ligger nog i att hon sov en stund på dagen. Det gör hon ju inte vanligvis, men vi besökte grannbyn i dag och deras badhus och på vägen hem somnade båda barnen i bilen. Det gick tom att bära in Flugan utan att hon vaknade. Trött då och pigg nu :-)

Lillebror gjorde badhuspremiär i dag. Han var skeptisk först och jag hörde ända upp i omklädningsrummet hur han tjöt när mannen satte ner honom i vattnet. Men efter en stund vande han sig vid det kalla vattnet och tyckte det var riktigt skoj. Flugan hade superkul, och trots att hon frös så läpparna var blåa ville hon inte åka hem.

Ja just det, jag fick hem lite kläder som jag beställde på ett Me and I-party förra veckan. Flugan fick en tunika och lillebror fick ett par byxor och en tröja. Himla fina, speciellt tunikan.

Tunikan jag köpte, som är mycket finare i verkligheten än på bilden. Bild lånad från Me&I

0 Response to "Fredag!"

Skicka en kommentar