Piggare!

torsdag 9 februari 2012 21:04 Upplagd av Flugans mamu
Kände mig väldigt gnällig efter mitt förra inlägg, men jag tror inte att jag är den enda mamman som tycker det kan bli långtråkigt hemma ibland. Att vara med barnen är inte tråkigt, men att inte veta vad man ska göra och begränsas av pengar är väldigt trist.

När mannen kom hem åkte jag ner på stan själv. Tog mig faktiskt råd att köpa ett par badbyxor till lillebror, och när jag kom hem kände jag mig mycket gladare. Att få komma ut ensam en stund gjorde mycket.

1 Response to "Piggare!"

  1. mamma jakeline Says:

    Själv är jag väldigt hemmakär, inte för att jag trivs hemma, utan för att jag är lat... :P på sin höjd och efter tjat kanske jag hänkar på till badhuset någongång ibland. Annars hänger vi på öppna förskolan (i samma hus som storebrors förskola) som typ 5 min från hemmet. Nu när det är så kallt också, vill man ju inte alls sticka näsan utanför dörren mer än man måste...

Skicka en kommentar