Startvikten

onsdag 15 februari 2012 12:47 Upplagd av Flugans mamu
Okej, startvikten var, håll i hatten, 115,9 kilo. Min gissning var 115 så det kom inte som en chock. Men illa är det.

Hittills går det bra att hålla sig till pointsen. I går, dag 3, var det iofs ganska jobbigt, jag var småhungrig och sugen hela dagen och mådde dessutom ganska dåligt. Men jag höll mig till pointsen ändå.

Vv har släppt en app som gör att det är hundra gånger lättare att skriva ner och hålla koll på det jag äter under dagen. Mobilen har jag ju alltid med mig, men det är inte varje kväll jag hinner sitta vid datorn och att hålla koll genom att skriva ner på papper är inte lika smidigt. Superbra, nu kan jag inte använda tidsbrist som en ursäkt till att inte vv:a.

0 Response to "Startvikten"

Skicka en kommentar