Måndag

måndag 23 maj 2011 21:25 Upplagd av Flugans mamu
I morse när vi vaknade regnade det. Hade ingen lust att hänga här hemma så vi drog till öppnis hela familjen. Mannen som var ledig i dag gjorde oss sällskap trots ont i huvudet. Väl hemma igen var regnet borta så jag passade på att städa uteförrådet. Förstår inte vart alla grejer kommer ifrån... Det blev ett litet lass till tippen och ett lass som ska ut till mina föräldrar som har lite mer förvaringsutrymme än oss. Leksaker som inte används för tillfället men som vi inte vill göra oss av med än. Framförallt är det alla mina gamla gosedjur som får flytta. De tar upp massor med plats men jag har inte hjärta att slänga dem.

Nu sover båda barnen och mannen är hos en kompis. Jag lägger ut lite urvuxna barnkläder på Tradera. Hade sex banankartonger med kläder ståendes i vardagsrummet men nu är det bara två lådor kvar. Det är rätt mycket jobb men himla kul!

0 Response to "Måndag"

Skicka en kommentar