Lillebror kan

fredag 6 maj 2011 09:29 Upplagd av Flugans mamu
Lillebrors senaste skills är att ta tag i fötterna. Han fick ett par färgglada strumpor av sin moster i helgen och det var då han fick syn på dem, fötterna.

Igår vände han sig nästan från mage till rygg. Huvudet kom i vägen halvvägs och han fastnade på sidan, men snart kommer han nog på hur han ska göra.

Det är lätt att få lillebror på bra humör. Han älskar när man busar med honom och han skrattar så han kiknar ibland. Speciellt gillar han sin storasyster, han blir alltid glad när han ser henne, och så uppskattar han när jag dansar för honom. Jag tror han är ganska ensam om att gilla mina dansmoves. :-)

Idag ska jag träffa S! Äntligen kommer hon hit. Har inte träffat henne sen hon flyttade härifrån för ett år sedan. Kul!


1 Response to "Lillebror kan"

  1. mamma jakeline Says:

    Jag säger det igen... shit vad tiden går fort! :P

    Sv. Det är en Carena, vet inte hur gammal dock.

Skicka en kommentar