Resultat vecka 17 - ingen vägning

söndag 17 juni 2012 19:58 Upplagd av Flugans mamu
Eftersom jag ser mitt viktväktande som en livsstil och något jag kommer att hålla på med länge, och inte som en bantningskur som ska ge blixtsnabba resultat, så tycker jag att det är okej att vissa speciella dagar ha uppehåll. En dag som jag sedan länge har bestämt ska vara pointsfri är min födelsedag och eftersom den var igår, dagen före vägning, hade jag tänkt väga mig på lördagsmorgonen istället. Glömde tyvärr helt bort det, så den här veckan hoppar jag över vägningen. Nästa vägning blir på fredag. Midsommarafton kommer också att vara pointsfri, men efter det blir det inte förrän i höst som nästa pointsfria dag inträffar.


1 Response to "Resultat vecka 17 - ingen vägning"

  1. Ett steg i taget Says:

    Håller med dig, bra tänkt där och grattis i efterskott! Massa kramar

Skicka en kommentar