Midsommar

lördag 23 juni 2012 12:54 Upplagd av Flugans mamu
Hoppas ni har haft en bra midsommar. Vi firade som vi gjort de senaste tre åren, lunch hos oss tillsammans med min mamma och sen dans runt midsommarstången någonstans i stan. Vi provade ett nytt ställe i år och jag tyckte nog mer om att vara där, än där vi brukar vara. Massor med folk och aktiviteter, och vädret var kanon. Efteråt åkte vi hem och tog det lugnt och åt ännu mera. Mamma åkte hem på kvällen och jag var så trött att jag gick och la mig tillsammans med Flugan.

I dag öser regnet ner. Jag tror vi packar ner regnkläder och åker till landet. I kväll har vi lovat Flugan att vi ska hyra film så då blir det lite mys.

1 Response to "Midsommar"

  1. Luiza Says:

    Låter som ni haft en fin midsommar.
    Det hade vi också, trots tråkigheter natten innan =).

    Ha det så himla mysigt resten av helgen.
    Kramar

Skicka en kommentar