För vi har tagit studenten...

lördag 9 juni 2012 10:46 Upplagd av Flugans mamu
Kände mig som en av stans studenter när jag vaknade i morse. Ingen framtidsångest, men väl en huvudvärk som fick det att kännas som jag också spenderat natten drickandes alldeles för mycket. Men ingen baksmälla för mig, bara vanlig migrän. Det känns lite bättre nu, men dagens planer fick ställas in. Mannen fick istället åka till stans lekland med barnen, han som egentligen skulle ha byggt trädäck hela dagen. Men han hinner nog spika lite när lillebror sover i eftermiddag.

I går var jag och Flugan nere på stan och kollade på alla fina studenter. Älskar att se dem, de utstrålar sån lycka och är så fina så jag var tvungen att gråta en skvätt. Ser fram emot nästa år när vi har ett par studenter i släkten att fira.

Vv-andet flyter på bra den här veckan. Vägning i morgon och som alltid när jag sköter mig är jag lite nervös.

Så här fint har vi på framsidan just nu. Barnen gillar sin nya stoora sandlåda, men jag ser fram emot att trädäcket ska bli klart. Hälften av sanden följer med in och jag får springa med dammsugaren hela tiden.




0 Response to "För vi har tagit studenten..."

Skicka en kommentar