Hej sommarlov!

torsdag 28 juni 2012 13:00 Upplagd av Flugans mamu
I dag går Flugan sista dagen på dagis sen väntar fem veckors sommarlov. Ska bli så skönt! Men det slog mig när vi gick till dagis i morse att det är sista dagen som vi gör det som vi så länge gjort. Att jag är föräldraledig med lillebror och Flugan är på förskolan. Efter sommaren börjar jag jobba och även lillebror ska gå på förskolan. Jag går inte med jobbångest men det är en mycket märklig tanke att det inte ska vara så här i fortsättningen. Lite ledsen blir jag allt när jag tänker på det. Men som sagt, först tar vi sommarlov! Efter dagishämtningen i dag ska vi gå till affären, eller handlarn som Flugan säger, och fira sommaren med en varsin glass.

2 Response to "Hej sommarlov!"

  1. Ett steg i taget Says:

    Härligt med sommarlov!! Längesedan man hade det =). SV: Tack så himla mycket, det värmer! Vart jag handlar mina kläder? Jag handlar mycket på ellos, älskar ZIZZI sen Lindex tycker dom har fina kläder för "oss större" så att säga, dom kläderna jag har på mig där är ifrån Zizzi linnet under alltså den andra är från lindex tror jag, eller nej från Kapphal satt ett jätte fult linne under det och det klippte jag bort och gjorde en "egen klänning" istället =) Massa kramar <3<3 Men ska dock tillägga att det är inte lätt att hitta kläder inte!!

  2. mamma jakeline Says:

    härligt med långledigt! :) Här har Storebror varit ledig sedan midsommar och börjar inte förrän 1 aug igen, då lillasyster ska börja på dagis. Själv fick man bara två veckors ledigt... men tänkte ta en vecka i höst sedan istället. God fortsättning på sommaren! :)

Skicka en kommentar