Bf +9

söndag 2 januari 2011 21:16 Upplagd av Flugans mamu
Vi har haft en lugn och skön dag idag. Efter mitt morgoninlägg somnade jag om vid åtta och klev inte upp förän vid halv elva. När jag kom ner i köket var Flugan och mannen mitt uppe i ett bullbak. Sötnosarna. Vi tog en påse bullar och åkte till mina föräldrar efter lunchen.

Imorgon ska vi kolla efter en större pulka alternativt en snowracer. Flugan har tjatat om ny pulka hela dagen efter att mannen och hon pratat om att köpa nåt som de båda kan åka i. Vi har en babypulka men den gillar inte Flugan alls. Förhoppningsvis blir det lite roligare att åka tillsammans med pappa. Åh, jag önskar att jag också kunde åka pulka! Får se hur fogarna repar sig efter förlossningen, annars blir det inte pulkaåkning förän nästa vinter.

Har haft lite molvärk ett par gånger under dagen. Som vanligt avtar de efter ett toabesök. Nu vill jag faktiskt börja få lite ont på riktigt! Hör du det bebis?! Du är härmed vräkt.

0 Response to "Bf +9"

Skicka en kommentar