Barnvaktstrubbel

onsdag 5 januari 2011 23:02 Upplagd av Flugans mamu
Fick veta för en liten stund sen att barnvakten som ska ha Flugan när vi åker till bb ligger på sjukhus! Jag tror inte det är något jätteallvarligt men hon är ändå så pass dålig att hon inte kommer kunna ta Flugan. Så nu får vi tänka om lite. Inte så lätt när det inte finns särskilt många jag kan tänka mig att lämna Flugan hos. Visst finns det släkt och vänner som ställer upp och tar henne men för mig är det viktigt att Flugan är hos någon hon känner väl och är trygg med. Från början skulle mina föräldrar vara barnvakt men så blev mamma rätt dålig och bad oss fixa någon annan. Och så nu är faster M på sjukhus. Typiskt. I morgon får jag ringa syster och höra om hon kan ta Flugan. Skulle något hända i natt ställer kusin L som bor i grannhuset upp. Så det ska nog ordna sig... men lite jobbigt att det ska strula igen. Hoppas nu bara att det inte är något allvarligt med stackars faster M.

0 Response to "Barnvaktstrubbel"

Skicka en kommentar