Resultat vecka 5

tisdag 20 mars 2012 09:47 Upplagd av Flugans mamu
Mannen fyllde år i fredags och jag har haft hans födelsedag som ett mål på vägen när det har känts tungt med pointsen, eftersom jag inte tänkte räkna några points den dagen. Det blev lite tårta och kakor samt hämtmat, inget jättefrossande, men jag överskred antagligen pointsen med en hel del :-) -0,3 kg blev resultatet i söndags. Nedgång ändå så jag är nöjd. Nådde dessutom delmål 1, minus 5% av startvikten. Hurra! Nästa delmål är minus 10% vilket borde bli 104 kilo nånting, måste kolla upp det lite bättre. Sen är ju mitt stora delmål att komma under tresiffrigt.



1 Response to "Resultat vecka 5"

  1. Luiza Says:

    Åh, så otroligt duktigt av dig att nå ett delmål.
    Starkt jobbat.

    Massa kramar/
    Luiza

Skicka en kommentar