Skärgårdstur med loppisfynd

onsdag 13 juli 2011 21:17 Upplagd av Flugans mamu
Skärgårdsvistelsen var kanon! Fint väder, god mat, underbart sällskap och vacker natur. Flugan älskade att åka båt men bada i havet var inte populärt. Det enda negativa var tre äckliga fästingar som jag upptäckte satt och mumsade på mig igår.

Det gick hur bra som helst att sova borta med båda barnen. Flugan somnade runt 20-20.30 och sov som en stock till 8.40. Lillebror skötte sig också bra.

Hittade lite oväntat en Bumbo på en liten loppis på ön. 50 kronor tyckte jag var som hittat. Lillebror kan visserligen sitta korta stunder själv, men jag tror man kan ha honom i den ändå. Har inte hunnit testa den så många gånger än för Flugan älskar den och tycker det är hennes...


Idag har vi haft en riktigt seg dag. Ingenting planerat och sådana dagar får familjen Fluga att klättra på väggarna här hemma. Men i morgon ska jag och barnen ut på äventyr igen. Mannen får en liten stund för sig själv och jag gissar att det blir tvspelande och inte alls nån dammsugning som jag föreslog :-D

I kväll är det jag som har egentid så nu blir det mannens nybakade bröd och Lost.

0 Response to "Skärgårdstur med loppisfynd"

Skicka en kommentar