Semester!

lördag 9 juli 2011 17:42 Upplagd av Flugans mamu
En vecka av semestern har snart redan gått. Flugan sa igår att hon ville tillbaka till dagis men jag tror faktiskt att hon har haft en ganska bra första sommarlovsvecka. Vi har badat och haft det skönt men vi har också hunnit med ett besök på Gröna Lund under veckan. Flugan var inte alls så rädd jag trodde att hon skulle vara för attraktionerna utan hon vågade prova allt. Tyvärr tyckte jag att det var lite för varmt och alldeles för långa köer men huvudsaken var att Flugan hade kul och det tror jag hon hade!

I morgon åker vi ut till skärgården där vi ska stanna över natten. Ska bli spännande, det blir första gången vi sover borta allihop tillsammans.

Jo just det, viktväktandet har jag skjutit upp några veckor. De har sommarstängt nu och jag kände att det kanske inte var jättesmart att börja samtidigt som mannen gick på semester. Jag hinner vv:a sen och kilona kommer garanterat finnas kvar efter semestern, säkert i gott sällskap av några fler ;-)


0 Response to "Semester!"

Skicka en kommentar