Helgen

söndag 3 juli 2011 21:45 Upplagd av Flugans mamu
Äntligen en dag med lite svalare väder! Hade egentligen velat ta tag i lite pyssel här hemma som inte blivit gjort i värmen, men vi hade redan gjort upp planer för dagen och det blev en tur ut till M och L och deras landställe istället. Hann städa lite när jag kom hem iaf. Blir det fortsatt svalt i morgon så ska jag ta tag i rabatterna och ogräset då.

I går hade vi en superdag ute på landet. Vi köpte med oss en uppblåsbar krokodil och den gjorde succe i poolen! Svårt att säga om det var Flugan eller jag som gillade den mest, tror nästan på den sistnämnda eftersom jag var sist upp varje gång vi badade. Kan iofs ha att göra med Flugans avsaknad av underhudsfett och mitt överskott av detsamma... :-P

Är ensam hemma i kväll, barnen sover och nu blir det Metallica på tv. Sweet.

0 Response to "Helgen"

Skicka en kommentar