Viktväktarna

tisdag 28 juni 2011 21:18 Upplagd av Flugans mamu
I dag hade jag nypremiär hos PRO Viktväktarna. Tror jag sänkte medelåldern med ganska många år. Förutom att några av tanterna var lite tjattriga så kändes det ändå okej att vara där. Förra årets försök till viktminskning hos Vv slutade med att jag blev gravid efter en månad och eftersom man inte får gå där som gravid blev det inte mer än tre kilo minus. Och jag har way more än tre kilo till målvikt. Har inte räknat ut hur många kilo det är exakt, men runt 50 skulle jag gissa. Phu. Men jag har gått ner 50 kilo förr så det ska väl gå nu med. Det jag har kommit fram till är iaf att jag inte kan gå ner i vikt på egen hand och eftersom Vv har funkat förut så kör jag på det igen. Var först lite sugen på nån pulverdiet för att få en kickstart, men jag tror innerst inne att det inte är något som passar mig. Tycker alldeles för mycket om mat. Men nu är jag på gång och det känns bra!

1 Response to "Viktväktarna"

  1. mamma jakeline Says:

    Åh jag känner igen det där. Jag har funderat både en och två ggr på att ta hjälp med viktnedgång. Men det har inte blivit av. Diet är inget för mig egentligen, men jag skulle vilja lära mig att äta "rätt" och vv är nog ett bra alternativ. Just nu ammar jag ju så man får väl ta det lite lugnt med just dietandet i alla fall. Men snart ska jag ta tag i promenader och zumba igen. Sist jag körde zumba så försvann 4 cm på midjan på en månad... Och då åt jag ungefär som vanligt... :P

Skicka en kommentar