Snabbinlägg

onsdag 16 februari 2011 12:42 Upplagd av Flugans mamu
Igår fick vi äntligen till en träff, jag och M. Lille Z hade växt och blivit en riktigt stor bebis sen jag såg honom sist. Det var iaf himla trevligt att ses och som vanligt sa vi att vi måste försöka få ihop en träff med resten av mammorna.

Mannen ringde för en stund sen och frågade om jag kommit ihåg att vi hade bvctid idag, något jag helt glömt bort. Jag glömmer det mesta nu för tiden, när den tröga gravidhjärnan äntligen är borta ersätts den av den lika förvirrade amningshjärnan :-) Får ringa bvc sen och boka en ny tid.

Lillebror ligger och sover just nu. Han gillar att sova i badrummet till ljudet av torktumlaren, så det är där inne han ligger i vagnen. Varmt och skönt blir det också.

Nu vaknar han, slut på vilan!

0 Response to "Snabbinlägg"

Skicka en kommentar