Fredag

fredag 11 februari 2011 22:07 Upplagd av Flugans mamu
Nattens snöoväder gjorde att dagens planer fick ändras. M skulle ha kommit över med lille Z men eftersom det inte var plogat var det omöjligt att ta sig hit. Vi fick skjuta upp träffen till nästa vecka. Det blir fjärde gången vi försöker ses, varje gång har det kommit något i vägen men jag hoppas att sjukdomar och snödrivor håller sig borta nästa vecka.

Istället åkte hela familjen till öppna förskolan. Vi hann inte vara där så länge men det var kul den lilla stunden vi var där.

Efter öf åkte vi ner på stan. Båda barnen somnade i vagnen så vi kunde strosa i lugn och ro. Hittade en hel del kläder till barnen som jag blev sugen på men lånekontot ekar tomt så jag får vänta med shoppingen till nästa månad. Fyndade dock en mössa till lillebror på Åhlens för 9 kronor.

Just nu ligger lillebror i vagnen och sover. Så skönt det är att bo på markplan, man kan dra vagnen in och ut som man vill! Saknar verkligen inte lägenheten på tredje plan, vilket slit det var upp och ner när Flugan var bebis. Hur som helst, jag ska snart gå och lägga mig och då tar jag med lillebror upp i sängen. Vad vi ska hitta på imorgon vet jag inte än, men jag hoppas det blir nåt kul!

0 Response to "Fredag"

Skicka en kommentar