Halsfluss

onsdag 29 augusti 2012 14:06 Upplagd av Flugans mamu
... var det både jag och mannen hade, så det blev penicillinkur åt oss båda, och inget jobb för mig den här veckan. Känns väldigt konstigt att vara hemma och sjuk helt ensam. Barnen är ju på dagis. Mannen var hyfsat pigg idag och han sitter ensam på ett kontor så han har jobbat. Men det är väldigt skönt att för en gångs skull kunna kurera sig lite i lugn och ro.




2 Response to "Halsfluss"

  1. Ett steg i taget Says:

    Oh fy stackare hoppas du/ ni blir bättre snart. Jag fick också det för två veckor sedan som en blixt från klar himmel?
    SV: Såklart glömde jag vatten trotts att jag läste din kommentar på morgonen och tänkte det hela dagen haha. Men det gick superbra tack för dina peppande ord underbara du!Nej jag använder ingen app ska titta närmare på den du föreslog, tack för tipset <3
    Massa kramar <3

  2. Ett steg i taget Says:

    Nej det brukar ju bli så att tiden int räcker till tyvärr haha. Men så är det när man har barn ju! Du när jag loggar in här står det att det kräver lösenord? Massa kramar <3 Tack för din fina kommentar det värmer!

Skicka en kommentar