Jobb och inskolning

söndag 26 augusti 2012 18:56 Upplagd av Flugans mamu
Både jag och mannen är febriga med halsont. Barnen är friska och pigga... Det är tur att mormor finns!

Förra veckan började jag jobba. Var varken nervös eller hade ångest innan, men jag var lite orolig över min rygg eftersom min ischias hade spökat några dagar. Ja, och hur jag på 110 kilo skulle klara av jobbet rent fysiskt funderade jag lite på... Är brevbärare och det innebär både tunga lyft som spring i trappor. Men det gick bra! Svettades värre än efter ett spinningpass i området med trappor, men annars var det inte jättejobbigt. Slapp visserligen reklam, men däremot var det Ikeakataloger. Hade inte ens särskilt mycket träningsvärk efter mina två jobbdagar. Får se hur nästa vecka blir när jag kommer köra helt själv. Kommer jobba två dagar i veckan och det känns jättekul!

Lillebror har skolats in på dagis nu och det gick utan problem. Han trivs riktigt bra, och äter och sover och leker som om han alltid gått på förskolan :-) Så skönt att veta att ens barn har kul när man är på jobbet.

Nu ska jag vila lite igen. Hoppas bli frisk innan jobbet på tisdag!



1 Response to "Jobb och inskolning "

  1. Ett steg i taget Says:

    Oh stackars er! Fy jag hade nog dött om jag jobbade som det, jag som hatar troppor haha.
    Gud vad skönt att det gick bra!
    Krya på dig hjärtat <3
    Massa kramar
    SV: Tack för din kommentar <3

Skicka en kommentar