Semester

fredag 13 juli 2012 12:54 Upplagd av Flugans mamu
Blir inte mycket bloggande så här i semestertider. Vi har fullt upp med att träffa släkt och vänner, bada, och andra aktiviteter. Nu har vi förvisso haft ett par lugna dagar men det behövdes efter en och en halv vecka utan en lugn stund. Men vi har haft kul, och Flugan älskar när det är fullt upp. I går började jag känna mig lite krasslig och trots att tempen inte visar på nån feber så är jag lite hängig i dag också. Har lite dåligt samvete över det eftersom mannen fick ställa in en efterlängtad golfrunda i dag. Flugan hade förresten feber förra veckan. Tror hon kan ha haft lite ont i halsen också, som jag nu, för i övrigt var det inga andra symtom. Hoppas jag mår bättre i morgon för då har vi tänkt åka ner till parken och kolla på bilar. Det tror jag både Flugan och lillebror kommer att gilla.

Och poinsten ja, det är lika svårt att hålla sig till dem som varje sommar...

Nu hör jag att det åskar ute. Usch, gillar jag inte! Bäst att veva in markisen.

Hoppas ni har en bra sommar och att ni slipper regnet!



2 Response to "Semester"

  1. Luiza Says:

    Ta det lugnt och njut av semestern, tänk inte på bloggen så mycket =).
    Vi finns här när sommaren är över =).

    Många kramar/
    Luiza

  2. Luiza Says:

    Tur att den trista starten fick ett gott slut.
    Åh, vi ska till Mariehamn i 2 nätter nu i augusti. Jag vill inte veta hur mycket vi kommer ha med oss, haha...

    Tack för dina ord om bantningen. Jag ska göra mitt bästa för att inte göra dig besviken ;). Sanningen är att det sporrar mig lite att veta att det sitter läsare som blir inspirerade. Så kul att fler kanske hakar på för ett bättre välmående ;).

    Massa kramar

Skicka en kommentar