Loppis och kusiner

måndag 2 juli 2012 12:58 Upplagd av Flugans mamu
Jag och mamma åkte på loppis i går. Hittade i vanlig ordning massa saker till barnen men ingenting till vare sig mig, mannen eller hemmet. Fyndade en hel del femkronorskläder, främst sommarkläder, till båda barnen i jättefint skick. Det blev även en del leksaker, böcker och sällskapsspel. Ångrade att jag inte slog till på en cykelstol, mamma köpte en för 20 kronor. Jag var lite osäker på om det är som med bilstolar, att stolarna har ett bästföre-datum, så jag vågade inte köpa en. Ganska dumt eftersom de var så billiga, hade jag fått slänga den när vi kom hem hade det ju inte blivit nån jätteförlust direkt. Den som mamma köpte verkade iaf vara hur bra som helst, så nästa gång jag hittar en cykelstol på loppis ska jag köpa en. Ska forska lite i det där med stolsåldern först bara.

Den här veckan är 2 av systers 3 barn här, eller hos min mamma rättare sagt. Flugan är överlycklig att kusin E är här, det skiljer bara 8 månader mellan dem och de kommer riktigt bra överens. Så jag antar att den största delen av den här veckan kommer att tillbringas med kusinerna. Ska försöka klämma in en playdate med M nån gång under veckan också.

Nu ska jag passa på att städa köksskåp, lillebror sover och mannen spelar minigolf med Flugan.


3 Response to "Loppis och kusiner"

  1. Luiza Says:

    Grattis till viktminskningen på 1,8 kg. Super bra !!!!

    Jag älskar att gå på loppis!!! Älskar.
    Det får vänta till nästa sommar ;).

    Tack för dina kommentarer. Jag önskar jag hann kommentera oftare hos alla, men tiden räcker inte till...
    Vill att du ska veta att dina ord betyder mycket.

    Ha en god natt.
    Kramar

  2. Ett steg i taget Says:

    Grattis till din viktminskning är ju jätte bra vad du är duktig vännen!!

    Älskar verkligen loppis är så himla roligt att fynda! Sånt blir jag glad över!

    SV: tack för dina kommentarer! Stackars lilltjejen, har prövat lite olika nu och det har löst sig äntligen men det är bra att man är förbered för det lär ju hända igen. Tack för tipset vännen ha en underbar dag! Massa kramar!!

  3. mammaTEA Says:

    Kul med loppis!

    sv:
    Tack för ditt grattis när lillebror föddes! Det värmer.

Skicka en kommentar