Så svårt!

onsdag 30 maj 2012 13:31 Upplagd av Flugans mamu
Det är ju själva f*n att det ska vara så svårt att hålla sig till pointsen. Det går inte alls bra nu. En dag klarade jag att hålla mig till mina dagliga points, EN dag. Illa! Nu var det iofs inte så dåligt som jag trodde när jag i efterhand räknade ut hur mycket jag åt för igår, men jag är sugen på mat hela tiden och varje kväll har jag lust att bara skita i alltihop och bara äta. Jag kanske måste bli bättre på att äta mellanmål så jag inte blir så himla hungrig vid middagstid. Jag vet inte. Trots att det känns så, så är ju inte veckan körd än, och jag hoppas att jag lyckas hålla mig på banan resten av veckan.

Avslutar med en bild på senaste inköpet till lillebror. En bodysuit att ha i sommar, som duktiga L har sytt!



1 Response to "Så svårt!"

  1. Luiza Says:

    Om jag inte redan gjort det, vill jag tacka dig för alla fina ord och gratulationerna i samband med Matildas födelse [jag é lite förvirrad nu, ;)].
    Det betyder så mycket för oss.

    Det där med morfinet visste inte jag heller, men det kunde jag omöjligt göra ju, hehe. Däremot blev jag också lite chockad när hon föreslog det. Jag tackade och tog emot, för jag trodde det skulle hjälpa. Kanske gjorde det det en stund, men inte länge.

    Det där med mat och vikt, ja, det går ju upp och ner. Det viktigaste är att man är medveten och tar nya tag, så man inte ger upp. Du fixar det , ska du se.

    Ha en fin kväll.
    Kramar

Skicka en kommentar