Om att aldrig bli klar

torsdag 6 oktober 2011 21:49 Upplagd av Flugans mamu
Jag var över till L i dag för att kika på lilla Ls nya rum. Hon hade fått det jättefint! L är så duktig på att pyssla och dona och hon hade gjort både tavlor och mysiga kuddar. Önskar att jag också kunde få till Flugans rum någon gång. Men det är som med det mesta här hemma, jag påbörjar något och sen blir det aldrig klart. Det är allt från att tömma diskmaskinen till att renovera vardagsrummet. Alltid är det något som kommer imellan, oftast ett litet barn eller två :-) Men just nu önskar jag att vi kunde bli lite mer färdiga med våra rum. Jag trivs inte när allt står halvfärdigt. Just nu håller jag iaf på att sälja av allt krafs som vi inte behöver längre, barnkläder, möbler vi inte använder och lite gammal elektronik. När det är borta har vi både lite mer plats här hemma och pengar att renovera för. Kanon!

0 Response to "Om att aldrig bli klar"

Skicka en kommentar